Klachtenprotocol
Zo werkt de klachtenregeling
1. Meld je klacht
Je kunt je klacht melden via ons online meldingsformulier. Klik hiervoor op de knop onderaan deze pagina. Een klacht moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- De klacht is niet discriminerend
- De klacht is niet anoniem
- De klacht is in het Nederlands (Als de klacht in een andere taal is geschreven en vertaald moet worden, moet degene die de klacht indient voor de vertaling zorgen.)
- In de klacht staat in elk geval de naam van de klager, adres en telefoonnummer, de datum waarop de klacht is verstuurd en een beschrijving van wat er is gebeurd.
Let op: telefonische en/of mondelinge klachten nemen wij alleen informeel in behandeling.
2. Er wordt onderzoek gedaan
Onze klachtencoördinator onderzoekt je klacht. Hierbij wordt altijd contact met je opgenomen.
3. Je krijgt een reactie van ons
Binnen één werkdag krijg je een ontvangstbevestiging en binnen 5 dagen een reactie op je klacht.
4. Laat ons weten of je tevreden bent over de afhandeling
Wij horen graag of je tevreden bent met hoe je klacht is afgehandeld.
5. Niet tevreden met de afhandeling van je klacht?
Als je niet tevreden bent met hoe je klacht is afgehandeld, laat het ons dan weten via het meldingsformulier. Het hoofd van het KlantContactCentrum zal de afhandeling verder oppakken.