Publicaties
Deze pagina geeft je meer informatie over onze (toekomstige) bedrijfsvoering en achtergrondartikelen.
Strategisch plan 2025-2028
Dar staat voor de toekomstbestendige regio. Een regio die we met trots door kunnen geven aan toekomstige generaties. Hiermee zijn we betrokken bij maatschappelijke thema’s, zoals grondstoffenschaarste, biodiversiteit, klimaatadaptatie en een schone, hele en veilige leefomgeving voor onze inwoners. Dit doen we op een duurzame wijze samen met onze belangrijkste stakeholders: inwoners en onze gemeenten. Lees hier het strategisch plan.
Privacyverklaring
Wij respecteren jouw privacy en gaan vertrouwelijk om met alle informatie die wij ontvangen en verzamelen voor onze aandeelhoudende gemeenten (Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Nijmegen en Wijchen). Of het nu gaat om jouw contactgegevens als je een vraag of melding heeft of om het vastleggen van de inzameling of het gewicht van afval als je bij de milieustraat komt. Er zijn afspraken gemaakt met de gemeenten over wat Dar wel en niet met de informatie mag doen. In de privacyverklaring lees je welke informatie we vastleggen en voor welk doel.
Certificaten
Dar beschikt over het certificaat ISO 9001 waarmee we aan de eisen van goede arbeidsomstandigheden voldoen.
Certificaten weegbruggen
Bij een bezoek aan de Milieustraat kan het zijn dat je moet betalen. Dat bedrag moet dan ook kloppen. Daarom laten we onze weegbruggen regelmatig keuren door een erkend bedrijf. Daarmee voldoen we aan de eisen die overheid aan ons stelt.
Acceptatiereglement milieustraten
Acceptatiereglement Dar Milieustraten
Algemene inkoopvoorwaarden
Wij zijn aangesloten bij de algemene rijksinkoopvoorwaarden. Hieronder vind je verschillende linkjes waar je meer informatie hierover kunt vinden.
ARVODI 2018 | Publicatie | Rijksoverheid.nl
Algemene Rijksinkoopvoorwaarden 2018 (ARIV 2018) | Publicatie | Rijksoverheid.nl
Algemene voorwaarden voor architecten en ingenieurs | PIANOo – Expertisecentrum Aanbesteden
Uniforme administratieve voorwaarden (UAV en UAV-GC) | PIANOo – Expertisecentrum Aanbesteden
Klachtenprotocol
Heb je een vraag of wil je iets melden? Neem dan contact op met het KlantenContactCentrum van Dar. Ben je niet tevreden over hoe Dar jouw vraag of melding heeft behandeld? Of heb je het gevoel dat je niet goed bent behandeld door een medewerker? Dan kun je een klacht indienen. Wij zorgen ervoor dat klachten op een goede, snelle en volledige manier worden behandeld. Hiervoor hebben wij een klachtenregeling. De klachten, het proces en uitkomsten zijn belangrijk. Voor jou, voor ons en voor het continu verbeteren van onze processen en dienstverlening.